& Samhoud heeft als ambitie om binnen tien jaar een wereldmerk te zijn. Ze zijn diverse keren verkozen tot beste werkgever in zowel Nederland als Europa. Hun ster is niet alleen als adviesbureau rijzende, maar ook in de foodsector leveren zij kwaliteit.
Hun geheim is akelig simpel en daarmee essentieel. Bij &Samhoud is de missie de baas. Zij noemen dat ‘de visie centraal stellen’. Zo eenvoudig als dat klinkt, zo simpel is dat in de praktijk niet. Het is dan ook indrukwekkend en zeer inspirerend om te zien op hoeveel vlakken ze dat ingericht hebben. Of zoals Jeroen Geelhoed, partner bij &Samhoud het mooi verwoordt, hoe ze dat ‘tot in de haarvaten’ doorgevoerd hebben.
Together we build a brighter future. We achieve breakthroughs by inspiring and connecting people.
Iedere klant moet zijn eigen visie ontwikkelen, maar ‘practice what you preach’ is een heilig principe voor iedere ‘Samhouder’ . Iedere medewerker formuleert daarom ook zijn eigen visie. Dat begint bij het bepalen van je hoger doel. Dat is jouw doel in het leven, jouw taak op aarde. Klinkt zwaarwichtig, maar vormt de inspiratie voor het ontwikkelen van gewaagde doelen. Dat zijn je ambities met een termijn eraan gekoppeld. Binnen jouw werkende leven moet je die ambities waar kunnen maken. Hiervoor werk je vanuit je kernwaarden en met je talenten. Deze vier aspecten vormen de visie van medewerker en klant van &Samhoud. Deze visie moet meerwaarde creëren voor alle stakeholders (klant, medewerker, maatschappij).
Luister hier naar het verhaal van &Samhoud
Jeroen Geelhoed | &Samhoud from punkmedia on Vimeo.
Meer &Samhoud